Miss i nassen

40835-52                                40835-51



Igår så var det fest här hemma. Eller storfest var de inte, men jag och Hanna satt här och förfestade och tittade på Melodifestivalen innan vi drog vidare till Södra Slotts, och sen till O´Learys. Vi hade riktigt trevligt. Blev lite öl, Salmiakki, och så Minttu m O´boy! Det är så himla gott, de måste ni bara ta och prova. De är gott med både varm och kall o´boy! Ett tips!

Idag har en viss Sofie inte mått bra alls. Huvudvärk, yrsel, illamående, hunger, ja ungefär allt har vart fel idag, vilket ju har sina förklaringar i och för sig. ;0)
Men jag var duktig igår. Höll mig borta från skräpmaten, trots att i stort sett alla andra köpte utemat. Men inte ja!! O inge godis har jag ätit heller! Jag är stolt över mig själv..hihi!!

Har nyss spelat poker på ladbrokes, och jag vart så förbannad för när de var fyra stycken kvar. Fick jag in en pott, och så hänger sig datorn. Å sen när ja kom in igen, så hade ja åkt ur. Pissed off blev ja då!! Gaahh

Nu ska jag tvätta mig och gå och sova. Trodde att jag skulle lägga mej tidigt idag, men icke sa nicke..haha.. Fattar inte att jag inte kan lägga mig på kvällarna. Måste bli en ändring på det också nu faktiskt. Jag har vänt på dygnet kan ja säga. Sover länge o är uppe länge! Yeah Yeah..

Gonatt på er!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hmm, får väl ta och testa minttu och oboy då om det är ett så hett tips ;-)

2007-02-05 @ 11:32:03
Postat av: Sophy

Jaa, gör de! Ja lovar att du inte bli besviken!! Smakar After Eight!! Mmmumma


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback