Jag vill ha en semla!


Ååå jag är så grymt sugen på en semla!
Och idag är det Fettisdag, vilket innebär att man Får äta en semla
Till och med jag får äta en semla idag!!
Men det ät snöstorm, vem orkar gå till bageriet då?
Så vet jag ju inte vart de godaste semlorna finns!
Jag kanske ska ta och göra mig klar och åka till mamma
så kan jag äta en semla där innan jag ska jobba.
Egentligen borde jag inte jobba idag.
Är fortfarande sjuk och hängig, så ligger Simon med feber också
Men känner att jag inte kan vara hemma från jobbet
eftersom det är första schemalagda dagen
Näe jag måste duscha nu

Semla med kall mjölk, mmums!

40835-57

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej sjukling! Har du fått dig ngn semla än?? Och det ska ju vara med VARM mjölk ;-) Har ni fått snöstorm igen?? Skumt väder. Vi har bara kallt. krya på dig, hoppas jobber gick bra. kram

2007-02-20 @ 17:05:47
Postat av: Sophy

Joru, kall mjölk ska de vara!! Och jag har ätit en liten fjuttsemla på jobbet, men jag har en underbar semla som väntar på mig på diskbänken just nu från bageri!! Mmm ska ta o sätta tänderna i den nu!! =)
Mm de har vart riktigt oväder här..vi har nog en halvmeter snö här nästan nu.. Nemo försvinner i snön.,.men han tycker de e sååå kul..springer som en galning..eller studsar eller vad man nu ska kalla de!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback