Fruktsallad + CSI

Idag var det våran tur att bjussa på fruktsallad tyckte jag, så Mia kom över och tittade på CSI och åt gotta fruktsallad! Ett tips till er när ni göra fruktsallad..köp Granatäpple och peta loss kärnorna i det och ha i fruktsalladen, de blir riktigt smarrigt.. Nu Cissi fick du ett till tips som du e tvungen att prova..=)

Va ju dubbelavsnitt idag, så man fick se extra mycket CSI..;0) Men ja o Mia var så virriga, så vi var inte riktigt med  på vad som hände idag tror jag..=) O inte fick man se slutet heller..måste vänta till nästa vecka..

Imorrn e de säsongsavslutningen på Grey´s Anatomy också..undrar ja hur det går med allt o alla..spännande..haha.. Snacka om att jag har blivit ett tv-freak igen nu..Ett tag tittade jag knappt på TV, och nu är det i stort sett nånting varje dag..inte bra inte bra..=) Men bra samtidigt att de ialla fall finns nåt o titta på på dumburken!!

Imorrn blir d upp tidigt..då blir de gymmet..Weehoo

Puss o Gonatt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hahah, tackar! Ska testas :-) Visst var CSI bra, drygt att man måste vänta till nästa vecka bara... Jag har oxå blivit helt fast i tv-träsket! Imorn börjar ju Gilmore Girls igen oxå, inte bra. krams

2007-02-06 @ 00:42:04
Postat av: Sophy

Jaa d va jättebra, men såå drygt att behöva vänta.. suck! Jepps Gilmore och Greys..=) Kommer bli en tv-kväll imorrn, igeeen..=) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback