duktig

Jepps, idag har jag vart duktig. Jag o Simon var på gymmet på eftermiddagen och genomförde vårt personliga träningsprogram som vi fått..måste säga att de gick riktigt bra..vi får väl se hur jag mår imorrn..=0) Sen så lämnade vi våran bil hos Tobbe, för han och Olof ska till Kungsberget imorrn och ville låna den, o de fick dom juh! Så då promenerade vi hem därifrån sen..Så idag har vi vart riktigt duktiga!

Håller fortfarande igång med min sallad också! Och inte en godisbit har ja smakat eller slickat på!! Inge skräpmat heller!! =) Idag så har det blivit ruccola, körsbärstomater, gurka, avocado, röd lök, paprika, fetaost (10-procentig;0) OCH Go Green Bönmix!!! De ni, de e inte jag de eller..men de e fasingen gottit!! Snart har jag ju ialla fall klarat mig en vecka. De e ju en bra början!!
Imorrn tror jag inte att de blir någon träning..måste plugga, och antagligen så har jag nån djävulsk träningsvärk!! =) Haha!!


Kommentarer
Postat av: Hellis!!!

Vad duktiga ni är.... Själv gör jag inte alls så mycket... Dumma mig!! men men... På måndag!!! hihi.... Den har du inte hört förr va;) ??

2007-02-09 @ 23:10:28
Postat av: Sophy

Jaa de har faktikst gått riktigt bra de här dagarna.. minus 2.7 kg på 11 dagar..så de känns helt okej..=) Nu gäller de bara att hålla i! Om du ger dej fan på att klara de, så klarar du också de tror ja!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback