2 dagar..

...två dagar har jag klarat mig nu...ja om 5 timmar ialla fall!! Har promenerat 40 min igår, och så var jag på introduktion  på gymmet, så nu har jag ett program anpassat för mej! Bättre kan det ju inte bli.. jo att jag följer de i och för sig..haha.. sen idag så har jag promenerat i en timme.. vi lekte i och för sig lite på vägen ja o Nemo, men en timme var vi ute ialla fall.. Så har jag ätit sallad 2 ggr..så ja känner mig riktigt stolt faktikst!

Klarade även lektionen galant idag, och satt definitivt inte så tyst som jag hade räknat med. Då hade ja haft ångest i onödan då, de va ju dumt..hoppas ja lärde mig till nästa gång nu!

Om en stund kommer mamma och hämtar mig. Vi ska åka och kolla på innebandy derby mellan Runsten-Aston! HEJJA ASTON!! Hoppas bara att min bror får spela..

Hoppas ni får en trevlig fredag kväll! Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kanon tjejen du e super duktig =)

2007-02-02 @ 22:16:24
Postat av: Sophy

Tack =) vem d nu e..;0)

Postat av: Cissi

Vad duktig du är!! :-) Jag tror du klara det

2007-02-04 @ 13:19:19
Postat av: Sophy

Jaa ja är ju så illa tvungen om ja inte ska bli fattig..;0) Bra sätt att hota sig själv, så att man låter bli godis o grejjer..men de fungerar ju..än så länge ialla fall..=)

2007-02-05 @ 02:21:36
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback