Social helg!

För en gångs skull har jag verkligen varit social...de var längesen sist, och det var verkligen välbehövligt! Fredagen tillbringade jag med Moster Lotta och Kusin Ida i Sandviken..fikade och kikade i de få affärer som finns där! Sen på kvällen var det mys med Simon och middag på Church Street!
Igår knallade jag och Simon på stan, handlade en o annan julklapp och sen blev de hem och vila upp sig i badet, inför Beccas jul -inflyttningsfest.. Mia kom hit vid sjutiden, så efter att ha delat en pizza hämta vi upp Erik och åkte på festen! Jag tog det för en gångs skull lungt, men de var jag inte ensam om, de va många som vilade upp sig inför nyårshelgen och juldagen tror jag! Vi blev kvar fram till halv tolv, sen åkte jag, Mia och Erik upp till Godislandet och handla gotta! Efter de styrde jag o Mia kosan hemåt! Jag erbjöd henne en fin sovplats här hos mej, eftersom Simon jobbade natt..så det blev en mysig natt..haha..=) Tack för sällskapet gumman!!
Idag har jag varit på julklappsshopping med Becca hela dagen, så de va riktigt skönt att vara pigg en söndag..;0) Blev en del handlat, och så en god middag på IKEA...mmm!!!

Nu blir det bara slappning i soffan och någonting gott att äta..! Ladda upp för en ny vecka.. de sista jobbardagarna innan jag är ledig 20dec-2 jan!!

Puss på er!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack själv! :) D var kul att få träffas lite innan alla åker hem. Hoppas du får en mysig jul me mycket god mat, godis och klappar ;) God jul, gott nytt år och god fortsättning! Vi hörs. Kramar till dig

Postat av: Mia

Klart man ställer upp ;) kramkram!

2007-12-18 @ 16:14:02
URL: http://mija83.blogg.se
Postat av: becca

visst ja! maila lösenordet till mej! samma som min msnadress :)

2007-12-18 @ 17:36:54
Postat av: Anna

Jag vill ha lösenordet, det fattar du va?! =)

2007-12-19 @ 13:24:21
URL: http://annalollo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback