Snart e de jul igen..

Har inte så mycket och skriva här nu för tiden, så de blir lite uppdateringar då och då! De händer inte så mycket här..vi har haft besök inatt av Simon syster m familj..där ibland världens goaste Lisen!! Blev en del myspys!! Idag hade vi besök av Mia som kom med en jättefin julklapp åt oss!! TUSEN TACK Mia!! och Dallas såklart!! Ni är underbara!! =) Nu ligger jag och slappar och om en stund ska jag titta på nyaste Beckfilmen, och äta Tacoresten från igår..!! Mumma!!

Imorrn åker vi nog mot Sandviken, och tillbringar resten av helgen och julhelgen där!! Skönt att slappna av litegrann och bara vara i några dagar!! Sånt behöver man efter en höst med en massa uppsatsskrivande..har litegrann som vi ska ändra på, men de får bli efter julen..hinner inte med de nu innan...Sandra jobbar för fullt, och jag likaså! Så snart är man en behörig lärare på riktigt...jihoo!! Sen får man väl se om man får nåt jobb...men än så länge har jag ett ialla fall! Skönt!!

Har slagit in massa julklappar idag...oj vad julklappar vi har...haha! Som vanligt..ändå tyckte jag att jag köpt lite julklappar i år...men mamma har fått en massa småsaker i år, så hon får nog mest paket!!! Så nu vet du de mamsen!! =) =)  Bara broder och Elin jag inte har köpt någonting till nu...får försöka fixa de imorrn..har ett liitet hum om vad jag ska köpa till dom!!

Ha de så fint!!

God-Jul på er allesammans!!

image369


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback