Med en tår i ögat..

..sitter och tittar på bilder från N0llningen och andra fester tillsammans med Geflepedagogerna och alla andra man lärt känna under studietiden, och det är inte utan att man får en liten tår i ögat!! Tanken på att allt nu är över.. nästa vecka går jag, förhoppningsvis, på min allra sista lektion! Jag har tillbringat 3.5 år på Högskolan i Gävle nu. Jag har fått mej en hel drös med underbara vänner, som har gjort hela min studietid oförglömlig!! Mitt första år, var ett händelserikt år, och jag lärde känna ett gäng personer som jag umgicks med dagligen..efter att ha varit med på n0llning 2005, 2006 och 2007 har jag lärt känna ytterligare MASSOR med männsikor!! Jag kommer verkligen att sakna er ALLA!! Såklart har man inte dragit jämt med alla under hela tiden..men dom har ändå bidragit mycket till det jag har varit med om! Jag är er alla evigt tacksam för dessa år som ni har tillbringat med mig! Jag hoppas och tror att jag kommer ha kontakt med många av er fortfarande...men jag kommer sakna den sociala biten med festerna m.m. Årets n0llor har en underbar tid framför sig..med fester, vänskap och kärlek! Och jag är avundsjuk..jag vill vara med!! Men räkna med ett gästspel eller två av mej i framtiden!! Och ALLA ni som gjort dessa 3.5 år oförglömliga, TACK!!!

Vi har fortfarande Åreresan framför oss!! De ser jag framemot!!

Puss på er och ni kommer alltid finnas i mina tankar!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vi funderar på att gå på konserten i augusti vi med ;) Faan va bra han var! Hoppas allt e finfint me dig. Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback