Lördag

Då va de lördag..och helg! Jag har sov till halv tolv i morse..haha..tror att de behövdes är så trött på dagarna, så jag skulle kunna somna klockan 6!!
Idag blir de en lugn lördag..kanske att vi tar oss till några affärer och påbörjar julhandlandet..har ju inte köpt en endaste julklapp än. Måste fundera lite på vad ja ska ge..och vilka.. jag brukar jämt vilja ge till alla..men de går ju inte att göra de när man är student..egentligen..men vi får väl se..de slutar väl med de ändå! Vet ialla fall några julklappar som vi ska köpa!

Idag ska jag vinna på V75!! Haha,,jaa hoppas kan man ju ialla fall...köpte en andel, så blir de vinst får ja ju i och för sig dela med 10 andra..haha!! Men men...kul o vara med nån gång..de kan ju vara vinst!!

Vi skulle ju vara barnvakt i helgen, men stackars Freja e sjuk...så vi får ta de en annan gång istället!!

Näe, jag är helt tom i huvudet..vet inte vad ja ska berätta för er!!

Puss

Kommentarer
Postat av: Thyran

Jag vill gäärna läsa nya bloggen , om ja får !!
Kraaam!

2007-12-08 @ 15:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback