Jävla smällare!

Blir så irreterade på Nordost ungarna så de finns inte!! Eller deras föräldrar är de väl man ska bli irreterad på!! Mitt i bostadsområdet springer dom runt o smäller smällare och skjuter raketer! För det första så, om jag inte missminner mig, är de väl förbud med smällare, och för det andra är det åldersgräns på 18!! Grr!! Nemo springer och gömmer sig inne på toaletten för han blir så rädd..och gå ut med honom är ingen idé! Så jag undrar ja hur det här kommer att gå imorgon!! Borde bli lag på att man bara får smälla smällare mellan ett visst klockslag på nyårsafton, respektive sista april..eller så borde de finnas speciella platser att smälla på!!! De tycker ialla fall jag!!
Usch ja tycker så synd om djuren och småbarnen!!
När vi kom hem från Sandviken stank de krut i vårt sovrum..så inte fan vet ja vad ungjävlarna haft för sig!! Sorry, men vissa av barnen här utanför får man kalla så..för är de inte raketer o smällare de smäller, så är det kottar och stenar de kastar på fönstren!! Inte undra på att bostadsområdet har det rykte det har!!!


Ännu mer skit när ja ändå är på G..vår bil ha ballat ur..bagageluckan har blivit helt koko! Den stänger och öppnar sig själv..o nu går de inte å stänga den överhuvudtaget!! Så nu står den i Sandviken och vi har fått låna mamsen bil! TACK!

Över till nåt lite trevligare ialla fall! Imorrn e de nyårsafton...då blir de partaj här hemma..11 styckna blir vi! Så blir de trerätters, lekar m.m! Ska bli riktigt roligt!! Så nu har jag stått och bakat efterrätter här hemma...och Simon har torkat golvet..så när jag skrivit klart detta ska vi ställa iordning borden som vi lånat, och duka i ordning litegrann..så man inte behöver göra allting imorgon!! Men de e inte så mycket att göra..köttet e klart, och efterrätten e klar..så de e tillbehöret och förrätten som ska göras!! Återigen TACK mamma som hjälpt oss med Kärlknulen..=) Eller hur de nu stavas!!


Puss Kram o Gott slut!



Kommer väl med en lista så småningenom ja också med vad som hänt 2007...=)


Kommentarer
Postat av: Sara

Jag tror det stavas tjälknöl *besserwisser-sara i farten* :) Haha. Hoppas ni får ett riktigt roligt nyårsfirande, tjejen!

Kramar!

Postat av: Cissie

Hoppas ni får en kul kväll imorn!
Gott nytt år på er!!
kramar

2007-12-30 @ 23:29:31
URL: http://cissie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback