Grattis Marie!

Tänkte först att jag skulle ta och gratulera Marie till Segern i IDOL 2007!! Hipp Hipp Hurra!! De blev ju ett bra slut på Idol till sist ialla fall..fast de kändes lite tungt ett tag!! Vinnarlåten var en kanonlåt tycker jag!!


För er som har varit intresserad av min "Nya blogg" så kan ni säga till nu...för nu har det kommit upp en!!
Ni kan maila eller messa eller ringa..=) Eller så lämnar ni helt enkelt er mailadress här, så mailar jag det till er!!
Det är upp till er!

Nu är det nattedax för jag e grymt trött!!

Pussen o Kramen!

Kommentarer
Postat av: Martina

maila gärna den till mig =)du har ju min e-mail =) freja har fortfarande lite feber =/

2007-12-08 @ 13:07:21
Postat av: Mia

Jag vill ha den!!

Postat av: Elin

Vad är detta, har du två bloggar?! =)

2007-12-09 @ 13:51:18
URL: http://moobergs.blogg.se
Postat av: Sara

Jag vill också ha! :) Maila: [email protected]

... om jag får läsa förstås ;)

2007-12-09 @ 17:37:04
Postat av: Malin

Hej stumpan! SMS.a eller maila mig adress + lösen. [email protected]
mitt mobil kan du juh ;) PUUSSS

2007-12-09 @ 19:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback