Gott Nytt År

Gott Nytt År mina nära och kära!

För mig känns det redan som att 2008 kommer bli ett fantastiskt år! Finns en del inplanerade saker som göra att det känns grejt!

Slutet på 2007 hade dock kunnat vart bättre..kände redan igår kväll att en förkylning kom till kroppen, och mycket riktigt..känner mig som skumgummi i hela kroppen..men man får väl ta sig en alvedon och sen sätta lite fart med maten...

Just nu har jag ingen ork att gå igenom vad som hänt under 2007, men det har varit ett bra år, med mycket kärlek och god hälsa hos mina nära och kära!

Nu blir de lite frukost så jag får lite krafter...

Ha en riktigt fin nyårsafton!

Puss o Kram

image377

Såhär trötta var jag och Nemo igår kväll

Kommentarer
Postat av: Elin

Nä men vad sött! =) Gott Nytt År till er! Kram

Postat av: Elin

Jasså, nä då får man passa på! Siri är en riktig myshund hon, ligger alltid på en på något sätt, ibland tror man att man har en papegoja som sitter på axeln i soffan =)
Ja det är så synd om alla djur som blir skräckslagna denna tid =( Usch och fy! Kram

2007-12-31 @ 17:31:46
URL: http://moobergs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback