God - Jul

Vill önska alla som följer min blogg en riktigt GOD-JUL!!

Hoppas ni alla får en underbar jul!
Själv ska jag fira julen tillsammans med mina nära och kära i Sandviken! Däribland även min kära sambo! Vi har redan begett oss till Viken, så nu bor vi hemma hos mamsen och bara njuter av att vara samlade!!
Ikväll blir de uppesittarkväll med Bingolotto, vörtlimpa, nygjord julskinka, tomtegröt och lite smågotta! Sen imorgon är det Julafton! Alla klappar är inköpta och ligger här under granen..

Innan kvällen ska jag hinna med en prommis hem till Poffi och hämta bilen, och sen ska vi åka till Forsbacka och hälsa på gammelmormor och gammelmorfar!!
Ingen stress och inga måsten, precis som de ska vara på julen!


God-Jul!!

Kommentarer
Postat av: Anna

Vart tog prommisen vägen då??! =)Latmask där! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback