Freeedag!!

Å så va de helg igen...den här veckan har gått ofantligt fort!!
Fast i och för sig har jag nästan mest sovit mej igenom den!
Somnade efter jobbet igår också..kom hem 17.00...18.00 sov jag!
Simon väckte mej en sväng vid 20.15 när han skulle träna
Sen somna ja om igen, och vaknade av telefonen 22.15
Hmm..alltså en fyra timmars sömn..sen somnade jag igen vid 00.00!

Idag har vi äntligen kommit iväg till Church Street.. bl a så firades examensarbetet!!
Vi slog på med en rejäl middag och en efterrätt till o med!!
De händer sannerligen inte ofta!!
Notan slutade på 683 kr, för oss två! haha!!
Men firar man, så firar man!!
O dessutom var de ju travvinsten som sponsrade!!

Men Mamsen!! Va roligt att du lyckades med att lägga in en kommentar!!!
Du e ju duktig på de här juh..;0)
Nu räknar ja med att du lämnar flera här!!

Helgen blir lugn..
Imorrn har Becca fest!
Jag ska dit och göra ett besök, men för mig blir de lugna kvällen!
Simon ska jobba också, så jag kommer få sova alldeles själv..
De tycker jag inte om..men men

Imorrn blir de julklappsshopping!
Nu blir det mys i soffan...
Med världens bästaste Simon!! ♥ ;0)

Kommentarer
Postat av: Cissie

Oj, att ni orkade med efterrätt oxå!!! :-) Vad blev det för nåt, cookies in heaven??? Mumms. Kul att ni äntligen kom iväg.
kram på er


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback