Examensarbetet

Nu är slutet nära..myyycket myyyycket nära!!
Imorgon är de dags för dagen som man har längtat efter sedan i augusti, och samtidigt den dagen man har bävat inför! Imorgon är dagen när examensarbetet ska läggas ut på Blackboard!!! Kan ni tänka er, efter såå mycket arbete har vi nu en färdig uppsats!! Ett gediget och självständigt arbete som vår handledare så fint sa!! Åå de känns såå himlans underbart! Nu är det bara opponeringen klar..o sen ev ändringar efter de. Men har vi inte fått några ändringar av vår handledare tvivlar jag på att vi kan få så mycket på opponeringen! Näe nu känns de bra...!! Men samtidigt kommer såklart den där känslan över att skolan är slut..all gemenskap och tryggheten! Nu måste vi bli vuxna, mogna på oss..;0) Men vi ska nog klara av det också..

Idag blir de nog bara till o vara inomhus..regnet öööser ner ute, och varken jag, Simon el Nemo vill gå utanför dörren..så vi håller nog oss inne med lite spelmys istället!! Fy vilken grå o trist dag de har varit...suck! Men jag är lycklig ändå..=)

Annars har vi inte några planer för veckan. Jag ska träffa Mia har jag tänkt..smaka hennes lussebullar..=) och så ska ja fixa med a-kassor å tjaffs..sen ska vi ev. vara barnvakt på lördag åt lilla Frejis! *hoppas* =)

På fredagen är det tunntömning på Kåren, och så är det julfest på jobbet, och Idolfinalen..haha... för min del lutar de just nu åt tunntömningen på Kåren..de blir som en sista tur på Kåren, åtmnstone som student..så de kan vara kul! Men lite sugen på julfesten med jobbet också..bastning och julmat o lekar.. men de blir lugnare än lugnast för mig.. ska ju som sagt vara barnvakt..=)

Pussar o Kramar

Kommentarer
Postat av: Martina

Ni får mer än gärna ha henne, men hur blir det med nemo?? är lite rädd sen du sa att han inte tycker om barn nå mer!

2007-12-03 @ 15:01:06
Postat av: Johanna

Njaa, d blir lite svårt för då befinner vi oss nere i småland :) men en annan gång kan jag passa lillgrabben :) Kraam

Postat av: Ellen

Hej, hej vännen.
Hoppas examen har gått bra. När får du resultatet? Hasse o jag skal i vår kompis Leifs begravning i morgon(tirsdag). Vi känner sorg o saknad.Vi tar två semesterdagar på torsdag o fredag o åker på en snabb förjulsresa till Danmark o Tyskland. Søndag måste vi vara tillbaks, då åker vi till Hallsberg söder om Örebro o tittar på dansuppvisning med
Gabbe. Skal bli trevligt,han är jätte duktig o har redan fått många priser.
Kram på dej o hälsa Simon.
Ellen :-)

2007-12-03 @ 23:49:24
Postat av: Sophy

Hej hej Ellen!! Jag beklagar verkligen sorgen! Så ofattbart när något sånt där händer! Skönt för er med lite ledighet i samband med det ialla fall!
Åh va roligt med dansuppvisningen!! Den hade jag också velat sett!! Ni får hälsa så jättemycket från oss också! Här är allt bara bra..ska snart åka iväg för att jobba hela dagen..fattades personal så då fick jag chansen att dryga ut kassan lite..=)
Ha de så bra och hälsa till Evy från oss!! Och till Hasse såklart!!
Många Kramar Sofie

2007-12-04 @ 09:21:52
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback