En dos med uppdatering

Varje dag är det ungefär 25-30personer som läser min blogg! Av dom är det ungfär 10 st som har frågat efter min nya blogg...alltså kan man av det typ utläsa att en hel del av dom som läser min blogg är snokers..;0) Jag vet ju vilka många av er är ändå..ialla fall några som ändå talar om för mig öga mot öga att de läser min blogg..men varför vill inte ni andra ge er till känna??!! Jaja...vi får väl se hur väl uppdaterad denna blogg blir i fortsättningen..men fram tills alla ni som inte fått uppgifterna till den andra bloggen än har fått dom, så fortsätter jag att skriva lite här ialla fall..för er skull! ;0)

Nu för er som inte är bandyintresserade, är det dax att hoppa över ett stycke..:0)
Idag är det onsdag..det betyder att det har varit bandy..=) Men idag var den en del överraskande resultat måste jag säga..till exempel så spelade SAIK bara 8-7 mot Sirius, vilket jag måste säga var lite smått oväntat..förklaringen kan till viss del kanske bero på att två av mittfältarna var skadade och det var helt nya spelare som fick komma med och spela matchen, meen ett lag ska ju inte falla för att 2 spelare inte är med..så det är ju ingen ursäkt faktiskt!! Men kanske en liten förklaring..=) Villa-Tillberga slutade 7-5..Tillberga som ligger sist i tabellen, men har ändå gjort 12 mål på två matcher nu..de kanske är dax för dom att få sig en poäng snart!! Fast den störta förvåningen idag är nog att Gripen spöade Vetlanda!! Vetlanda ses ju ändå som ett bra lag..så de va stort gjort tycker jag..och kul för dom..synd att inte M.W kunde vara med i matchen bara!

Annars har dagen bestått av skola, heeela dagen..Med opponeringar på examensarbetena!! De gick riktigt bra för oss..och vi behöver bara göra små ändringar..som rätta felstavningar och ändra lite ordval! Så de känns bra...fast helt overkligt att uppsatsen i stort sett är klar nu!! Tänk att hela terminen snart har gått...det är helt otroligt vad fort det går! Nu är man snart inte student längre!!! *snyft*. Fick besked häromdagen att jag kommit in på de kurser jag sökte till våren också..meen det får blir ett NEJ-svar på dom..får spara mej och kanske läsa dom nästa vår eller nåt istället...

Annars har jag varit på Ove Jansson idag med Lelle o Simon..handlade lite smått o gott..mest gott faktiskt...haha...blev en hel del godis!! Sen va tanken att vi skulle gå och  äta på Church Street..har haft den tanken i någon vecka nu...meen istället somnade vi och lilla Sofie sov i 3timmar!! Och nu ska jag försöka sova igen..för imorgon är det heldag på jobbet med Luciafirande!!

Sådärja, då har ni fått er en dos uppdatering igen!!

Pussar o Kramar

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det finns några som jag VET läser min blogg med, men de har aldrig någonsin skrivit någon kommentar. Hur ska man tolka det? ;) haha. Vi ses i helgen, ska bli superduperskoj!! Kramar

Postat av: Sandra

ah. klart jag kollar din blogg med jämna mellanrum :P vad är det för hemlisar du har med din nya blogg? :) klar med skolan nu??

2007-12-13 @ 21:19:26
URL: http://sandra1986.blogg.se
Postat av: Sara

Haha.. Du vet ju iaf att jag läser. Det roligaste är när folk försäger sig och nämner saker jag skrivit i bloggen utan att jag sagt det till dem.
Och så vägrar de erkänna att de faktiskt läser.

De som vågar erkänna på fyllan är också roliga, men jag fattar inte riktigt vad det är som är så hysch-hysch med att läsa någons blogg? Man skriver ju och Vet att andra kan läsa det.

2007-12-13 @ 23:45:51
URL: http://metrobloggen.se/brus
Postat av: Mammma

Jag är inne å läser ibland men glömmer att kommentera.Hoppas allt är bra me dig,jag hör av mig senare ska åka å tvätta bilen... Puss

2007-12-14 @ 16:55:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback