Alfapet

Har blivit helt fast i Alfapet träsket!
Jag och Simon sitter vid varsin dator och spelar mot varann på Blip.se! Skitkul, verkligen!!
Ett bra tidsfördriv när man är trött och inte orkar göra något annat!
Har sovit "middag" idag också..vet inte om man kan kalla de middag för jag sov mellan 17.30 och 20.30..så jag är inte direkt trött nu! Men annars så har jag varit toktrött hela dagen! Inte alls mått nå bra.
Imorrn får ja sovmorron också..dom frågade om jag kunde jobba 10-16.30 och det passar ju mig alldeles utmärkt..skööönt med lite sovmorron!! Så de blir lite av ett lyxpass..kommer typ hinna dit..leka lite, äta mat, gå ut, gå in och äta mellis, och sen dona lite o sen hem..härlig dag!!

Nu ska ja spela en till omgång och sen blir de sovtajm!

God Natt!!
image367

Kommentarer
Postat av: Cissi

Alfapet är mkt beroende framkallande! I Know. Vi hade en period där vi typ bara spelade alfapet. (fast den riktig varianten) Ni får komma över hit och ta en spelomgång ngn kväll! :-) kram

Postat av: Becca

Jag och pappa spelade jämt hemma, fast vi hittade på så kluriga ord att vi alltid blev osams om huruvida de existerade eller inte... Haha =) Men jag måste säga att det är dålig stil att när spela spel på internet!!! Sofie, det är inte för ingenting det kallas SÄLLSKAPSspel! :)

2007-12-04 @ 15:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback