Friday!

Då var de fredag igen då..måste säga att den här veckan har flutit på fin fint! Inget jobb alls i veckan och för en gångs skull känner jag mig skapligt utvilad faktiskt! Har pluggat varje dag med studiegruppen och de flyter på fin fint de med! Vi e bara sååå duktiga..;o)

Så har jag hunnit med att gymma 2 ggr den här veckan, och så ska vi iväg idag igen..får se hur länge jag lyckas med att hålla igång träningen nu då..;0)

Dagens schema består av att lämna in bilen på Bilmetro! Nånting har gått sönder med vinrutetorkarna!! Kommer typ gå på 2500 att laga! Verkligen en jätterolig utgift att lägga ut när de vankas flytt och sommar utan studielån!! Grrrr!!!! Fanns ju en anledning till att vi köpte en ny bil, just för att slippa såna här utgifter! Nya bilar ska väl inte gå sönder heller...suck!! Jävla skit!!! Sen ska vi ialla fall ta en prommis från Bilmetro till högskolan och köpa biljetter till Vårtjutet och Valborg, och sen ska vi hem med Nemo innan vi beger oss till gymmet..Sen kanske bilen e färdig så vi får hämta den, och sen ska vi leka med Hanna o Erik..vi ska grilla ikväll*mumma*.. sen ska dom köra in oss till Sandviken...Vi ska sova där inatt för imorrn så åker vi på kryssning..;0) Så då får våra kära snälla vänner låna vår bil OCH hund över helgen...snälla vi e va..?! ;0) Eller så e de dom som e snälla kanske..haha!!

Imorrn blir de som sagt kryssning!! Min mor och Mats och mina mostrar och deras karlar, min bror och en kompis till honom o så jag o Simon!! Snacka om fylleslag! Haha!! Ska blir jädrigt skoj ialla fall!! Billigt va de också..vi betalar 500 för smörgåsbord, A-hytt med fönster och bussresan!! Ett riktigt kap! Hoppas bara de blir fint väder, så man inte blir åksjuk!!

Näe om jag ska se till och göra mig färdig då kanske!
Ha en trevlig helg allihopa!!
Kramkram

Kommentarer
Postat av: Cissi

Då får berätta allt om kryssningen sen! :-) Vi hade oxå problem med torkarna. Kollade ni upp så att det inte bara var skruvarna som var lösa? De kanske blåste er. Vi fick tipset att kolla allt sånt innan vi lämnade in den.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback