Singstar!

Får börja och tacka Hanna och Erik för inflyttningsfesten igår, de var en trevlig tillställning! Och våran present tror jag gick hem riktigt bra! De blev Singstar! O jag trodde då inte att de skulle vara så roligt som de var!! Sen att man inte var så där superduktig..de är ju en annan femma! Men kan ju skylla på att ja bara fick d svåra låtarna också juh... Vart ialla fall utgång på Olles sen, o de va mycke bättre än ja väntat mig, (hade inte höga förhoppningar alls) men de va lyckat!

Idag har inte jag varit sådär jättekreativ, legat på soffan hela dagen så ja har nog liggsår snart..haha! Men men, de får man göra ibland..imorgon däremot så ska ja gå upp tidigt och ta en promenad till station och köpa biljetter åt moster, sen ska ja på Dollarstore o sen måste ja nog se till o plugga lite, tyvärr!



10 dollar plus på kontot! ;0)

Kommentarer
Postat av: Erkan

Tackar än en gång för presenten o som du skrev den var mycket uppskattad!

2006-10-31 @ 17:39:56
Postat av: Sophy

Haha..jepps ja vet..;0) Bara så ni vet är det dax för en fest hemma hos er snart igen! ;0)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback