Shopping o Fest!

Meningen var egentligen att jag bara skulle ner på stan för att köpa en till present till Hanna och Erik och till Valbo för att köpa en tröja till Simon meeeen det slutade med att jag köpte med mej ett par skor, en mascara, massa hundleksaker och hundgodis, för våran älskling Nemo fyller 1 ÅR idag!! Så vart de ju såklart lite mat och parkeringspeng så det gick väl åt en 700 eller nåt.. o jag som baaaara skulle köpa två saker som inte var till mig..haha..ja säger då de!

Nu ska jag ta och gå ut och leka lite med våran hund, som är heeelt gaaalen..han håller på och dödar en pipbaseball..saken är bara att den aldrig slutar låta..haha!! Sen ska ja palla mej in i duschen o göra mej lite snygg..haha!! Good Luck..;0)

Ha en trevlig lördag mina vänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback