One tree hill!

40835-5


Kan lova att jag är grymt besviken nu, har sett fram emot nästa avsnitt hela veckan, och vad märker ja?! Att det var säsongsavslutning förra vecka..This ain´t happening!! De var de de..

Får väl se framemot att O.C. börjar på onsdag då..meen jag har ju redan sett avsnitten och den här säsongen e inte ens så bra...tyvärr.. jaja..vilka problems man har..haha! Men tänker man efter så går det måånga bra serier på TV nu.. Prison Break, Desperate Housewifes, Kalla spår, CSI, O.C. Sjunde himlen..haha...aa mitt liv kretsar nog mycket runt TV nu igen.. för mycke fritid tror ja..haha


Sista dagen på det gamla idag, imorgon börjar det nya!!

Kommentarer
Postat av: Alexzandra

Du som sett säsongen av oc. är de säsong 4a som börjar? började titta förra säsongen men jag tänkte ladda ner nästa på internet. Härligare att kunna bestäma själv när man vill se. O du som är bosatt i Sverige, vet du när invasion börjar? Fall vet vilken serie jag menar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback