Yes!

Cissi fick lämna Idol!! Jag var lite rädd där när Erik var med också, åkte Danny förra veckan så hade ju lika gärna Erik ha kunnat åkt idag, tack och lov så blev de INTE så! Men jag förstår inte riktigt vad folk tycker om för musik..eftersom Johan fortfarande är kvar!! Att han slår ut både Danny och idag blev bättre än Erik, är en stooor gåta! Men jag tror att han är poppis hos alla fjortis tjejer, och sådana röstar, medans sådana som mig, som bara klagar och inte ringer, hejjar på Erik o Danny o Markus osv... Men Danny borde väl ha varit en flickfavvis..kanske kanske inte, tydligen inte eftersom han åkte ur.. Jaja, vi får väl se! Ni ska se att Johan kommer vinna hela skiten! Hahahaha!! Då ska ja, jaa hmm, va ska ja göra då?! Kom me förslag vettja! ;0)

Kommentarer
Postat av: M

Ja hur 17 kunde Cicci slå ut Danny???? helt sanslöst denna omgång av idol tycker jag, fattar inte va svenska folket håller på med riktigt?

Tur Cicci åkte ur denna gång iaf... men Johan blir manlite orolig för nu, tänk om han vinner allt? SKANDAL!

2006-11-11 @ 11:24:39
Postat av: Sofie

Mm ja vet, de e verkligen helt jädra sjukt!! Men d kan ju intet bli sååån jävla skandal..jisses ja blir fasen rädd!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback