Training!

Jobbigt som faan va de på träningen idag, jag Mia och Anna var helt slut..ja kommer ha sjukt mycke träningsvärk i min kropp och min ben imorrrn!!! Kan lova att hon körde hårt med mage och ben!! Men de va riktigt kul träning!! Inte som den med hoppetossan!!

Imorrn e de dax att besöka ICA igen, jag förstår inte varför ja inte sa nej, för egentligen har jag inte tid, men ni vet ju hur jag är, alldeles för v'ärdelös på att säga ordet NEJ!! Jaja, får väl hoppas de blir bra, kan ju vara trevligt med nån hundring extra i december också...inte kul om ja får betala tillbaka sen bara.. men men.. Ska tala med C-G imorrn me, så ja får lite tider i december! Undrar ja om han blir glad när ja säger att ja inte kan jobba mellan 22/12 och 3/1 ungefär.. hmm de t´ror inte ja heller...=)

Nu ska ja gå o krypa ner i sängen bredvid mina älsklingar!!

Just ja, kanske ska tala om att lägenheten var jättefin, men ja vet inte..Simon blev jättesugen på den, men jag skulle helst vilja vara lite närmare stan, fast att den där ligger på Söder o allt.. meen jaaa, de känns som lite närmare stan e liiite bättre... men vi går till banken imorrn ialla fall o ser om vi ens behöver fundera nåt mer, får vi inga pengar blir de ju ingen lägenhet.. lätt som en plätt!

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback