Time for school!

Fick lite dötid över nu på morgonen..eftersom jag kom fram till att jag aldrig handlade igår, och har på så vis inte någon frulle idag.. Hmmpf..dåligt av mej!! Men men, de får väl bli en gammal hederlig fullkornstekaka med leverpastej på skolan då! Bättre än inget ialla fall!!
Insåg för en liten stund sedan att vi förmodligen går till klockan 15 idag.. dryygt, för vi kommer nog inte göra nåt vettigt ialla fall! Men vi ska få reda på hur vår A-uppsats ska se ut ialla fall..men känns inte som att de kommer bli allt för svårt! Vi fick ju till en riktigt bra arbetsgrupp också! =) Så de ska nog gå fin fint d! Men har inte en aning om vad vi ska skriva om ännu.. de skulle vi ha vetat tills idag, men e ju inte så lätt.. så vi får lyssna o se o sen komma på..=)

Igår åkte vi till Viken, jag lånade massa böcker på bibblan..så nu har ja alla böcker till den här kursen också!!! Jag måste vara nå grymt duktig alltså..haha!! Men varför inte använda sig av bibblan när man har chansen..skitsmidigt tycker ja! Sen blev de hem till mamsen..då blev d tomtegröt och lussebulle!! Mmmmums! Å så åkte ja o hälsade på Martina och Freja...vilken gobit hon e! Stumpan då! Ja blir alldeles kär..=) Såå snäll liten tjej!! Hon växer så d knakar..hihi!!

Hmm..kom på nu vad mycke de e kvar att göra på den här kursen, förstår inte varför d skjuter upp allt till slutet jämt!

  • Ett Åtgärdsprogram
  • Ett rollspel om utvecklingssamtal
  • En redovisning om mobbning
  • Ytterligare en dryyg läslogg
  • En uppsats

Så har ja mina 4 (!!!!) uppgifter på So:n också! redovisningar av böcker...suck! Men men, de e inte så jbbigt egentligen, bara ja tar tag i uppgiften, två av dom har ja kommit mer än halvvägs med, så ja förstår inte varför ja slutade!! Måste va för att jag e jag liksom!

Nee kolla Gavlis hemsida nu då!
So long på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback