Slutat snöa!

Igår va de oväder här.. regnade, haglade OCH snöade!! Tyvärr så va de mest blötsnö, men lite har ialla fall blivit liggande..;0) Men nu har de slutat! ja som ville ha mycke mycke myyyycke snö!! Men d kommer väl..;0) Hoppas ja ialla fall! Simon skulle vara så duktig o byta däck på våran bil igår, när han kom hem till mamma så visade det sig att niclas tagit fel däck, mamma har typ 8 uppsättningar däck hemma, hela släktens, så han hade satt våra på hans bil..så simo fick byta däck på mammas bil i stäöllet och ta den hem hit..så nu måste ja åka tillbaka och byta bil idag..haha..ja säger då de ja..=) Men då får ja hälsa på min gammelmorfar, ska gratta honom lite, han fyller år idag..=)

Denna vecka e väldigt lugnt o skön känner jag, och de behövs verkligen, skönt att inte jobba nåt också, men synd att man inte får några pengar i december sen.. men kommer ju inte göra av me så mycke ialla fall kanske.. ska tillbringa min jul ute i de Värmlänska skogarna..men de ska bli myysigt..men oj va ja kommer sakna min mamma! Har inte vart ifrån henne nån jul förr! Men man lär väl börja se om sin egna lilla familj..;0) Lucky me! Ja kommer garanterat trivas därute med! Så får ja ju träffa Sebbe också...;0)

Fortfarande fundersam över vilka alla är (167) men men, lika bra att inse att ni vill smyga..;0)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback