Sååå söt!!

Idag har jag sett lilla lilla Freja!! Hon var sååå himla go! Hade ju bara velat tagit me henne hem juh!! =)  Hon låg o sov i mitt knä nästan hela tiden, sötis då!! Men såå liten.. kan inte förstå hur små dom är i början...snuttis!! Å ändå så var ja ännu mindre när ja föddes..ofattbart!! Jaa man kan ju inte rå för att man längtar lite...hihi!! Men den dagen kommer, då de är våran tur..=)

Imorrn e de redovisning..*suck* hatar att redovisa o grejja, känns som det är lite av halvfärdigt, fast ja vet att de kommer bli skitbra, de blir de ju alltid. förstår inte varför ja jämt måste ha ångest innan...

Meen ångest, de har ja verkligen inför fredagen.. då ska läsloggen vara klar, på mina 8 böcker, och jag har inte börjat...hmm..bra planering av mig..eller så inte!! Jaja, blir väl till o plugga häcken av sig i två dar då, men lite jympa ska minsann hinnas med också!!

Nu ska ja gå o krypa ner i sängen hos min gubbe, han känner sig lite ensam säger han..;0) Kanske ska sätta igång o öva...hahaha.. Gonatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback