Poker på Kåren

Idag var den stora dagen! jag var inte ens taggad, men de var dags för "Poker på Kåren" !  60 personer var anmälda och det var folk som inte fick platser! de började lite segt, men vid första pausen var ja kvar, typ 15 hade åkt ut, och jag var skitnöjd, mitt mål var ju liksom att inte åka ut först!! När det var 13 personer kvar, fick ja byta bord, de var två bord kvar, jag var vid ett!!! OCH när de var dax att slå ihop för sista bordet, var JAG fortfarande med!!!! Alltså så sjukt..de var 60 pers som var med, det var jag, Maria Strömbergsson och Maria Haupman + en till som var tjejer 4/60... och JAG o och Maria H var vid finalbordet...6 sammanlagt! eller om det var sju! 5 fick ialla fall pengar!! OCH JAG!! jag slutade tvvvåååaaa!!! Vann alltså 1600!!!!!!! på nåt som ja bara kunnat drömma om, men förstår ni hur skönt de va...underskattade kan ja lova att vi var, när vi kom 3 tjejer, som hade druckit lite vin och var de första som beställde cider, o sen kommer två av oss vid finalbord! känns så jävla skönt! Man ska ALDRIG underskatta tjejer! ALdrig!!!  Kram på er o gonnat!!


1600 på poker, vem faaan hade kunnat tro de!!!


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Grattis till vinsten!! Lagomt med lite extra pengar så här i jultider :-) kram

2006-11-23 @ 12:17:08
Postat av: Marie

Du e GRYM tjejen!! Grattis till pengarna... vill också vinna....

2006-11-23 @ 18:18:58
Postat av: Sophy

Cecilia: Tackar tackar, ja de sitter verkligen inte fel!! Grattis själv..;0) Härligt slut, på en härlig resa..:0)

Marie: Tack tack, de känns jäkligt bra, speciellt som att killarna mest skrattade åt oss tjejer..skönt att sätta dom på plats..haha!! Förstår att du vill vinna, pengar sitter verkligen aldrig fel!!

Postat av: Martina

Grattis gumman! Freja hälsar!

2006-11-25 @ 17:51:12
Postat av: Sophy

Martina o Freja: Tack så mycket!! O ge lilltjejen en Stoooor kram från Moster..=)

2006-11-25 @ 18:14:55
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback