Mognad

Ja säger då de ja, ibland märker man verkligen hur omogna vissa människor är.. i och för sig är dom kanske inte så gamla heller, men utåtsett så vill dom ,åtminstone hon, alltid visa på att hon ska vara så mogen och vuxen.. meeeen näedu, icke sa nicke..de har ju jag i och för sig vetat sen i somras då hon sjönk hos mej, men de är så skönt att nån mer har förstått det, de finns måånga måånga vettigare där ute..:0) o de vet ja att du vet nu..love u! =)
Men de är väl inte konstigt att vissa blir som dom blir när man ser vad de har att brås på..hmm..stackars egentligen juh!

Jaja, man får inte mer än vad man förtjänar..




Igår så var ja i Falun med moster och kusin! Jag sa inför resan att ja inte skulle shoppa något för min eknomi inte räöcker både till de och julklappar..och jag trodde inte att de skulle vara svårt att håller heller, eftersom det va Falun vi skulle till.. Döm om min förvåning, när jag efter första butiken vi vart in i, kom ut med en påse med ett innehåll av: 2 halsband, en basker, en kjol,  en festtop och ett par strumbyxor på en summa av 600.. in i nästa affär där det blev 2 sjalar, 2 halsband och en till festtop/klänning, kom fram till att det var dax att lägga lite band på mig själv, så vi gick och åt istället, och efter det lugnade jag ner mej något.. blev dock tvungen att köpa ett par skor till!!! typ 5:e par stövlarna i höst.. men dom kostade ju bara 300 och var dyyyngsnygga!! Så de blev en givande utflykt till Falun, däremot så blir de inga julklappar i år..haha!!

Nu är de dax för mej att hoppa in i duschen sen blir de till o göra ungspannkaka med bacon och champinjoner, iväg och spana innebandy, derby mellan GGIK-Alba och sen är det hem och festa..;0)



Att hota någon är en kriminell handling och inte speciellt moget!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej hej! Kul med en blogg! Tankte att jag maste lamna ett litet mess efter mig. Sa nu vet du att jag har varit har och last! Haller pa att ladda upp lite bilder, och som sagt, det gar inte fort. Men snart sa! krams

2006-11-04 @ 15:52:32
Postat av: Sofie

Va kul!! Roligt att nån gör de..haha!! Hoppas ni har de kanon och solar och badar gärnet nu! =) Krams


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback