Hur?

Hur tänker killar egentligen? Vad håller människan på med? Jag e chockad just nu, och vet inte riktigt vad jag ska säga.. Eller ja de e ju kanske inte bara han.. men va faaan... Ta ditt förnuft till fånga för i helvete!!!

Ska umgås lite med min bror idag, om han pallar sig  in nån jädrans gång! Han e inte snabb..i och för sig så e inte ja klar än heller, borde göra mej klar så ja kan åka o handla så ja kan laga mat..;0) Vikten minskar ialla fall!! Såå nice! =) Jag o Mia var på medel igår, så nu har de blitt en långprommis denna veckan, och två medelpass..förstå att JAG har gjort de..duktig mej..=)

Simon e i Uppsala o ska spela match han.. men ikväll blir d Vår kväll..;0) myselimys!!


De du gör idag, kommer du ångra imorgon

Kommentarer
Postat av: Anna

Hon fyller den 22 november!! Ha en bra lördagsnatti! PUss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback