Härligt härligt!!

Jag tror verkligen att jag behövde det här uppehållet från mitt jobb! Det och mina nya kostvanor har gjort att jag känner mej som en helt annan människa! Ett tag gjorde jag inte annat än stressa..de va jobb o de va skola, och det va fest och de va städning..och ja kände att ja inte hade tiden till allt.. jag åt inte ordentligt, mycke skräpmat osv.. Förra veckan började jag äta frukost och mycke mycke nyttigare mat, och jag mår hur bra som helst...tänk vad lite mat och träning kan göra!! =)

Dagen idag, började med en prommis i Hemlingby tillsammans med Malin och Tyra, var verkligen på tiden, för det var huuur längesen som helst vi träffades nu..*skärpning på oss* Sen vart d hem o laga mat, städa lite, för vi trodde mamma skulle komma..=), sorterade massa skolpapper som har legat i ett år, gick igenom o kollade alla böcker ja har hemma fårn bibblan, o de e mååånga!! Kom fram till att det är sju stycken böcker jag ska skriva läslogg på tills nästa fredag...känns lite småtungt, men men! Sen vart de matlagning igen, hembakad vegetarisk pizza med jordnötter...mmmumma va de kan ja lova! Och sen har jag haft en lååång tv-kväll med, Från koja till slott, Cityakuten och Prison Break!! Nu är det dax för mig att sova litegrann, sen ska ja upp till skolan!! Sitter och väntar på att brorsan ska komma "hem" bara..han ska sova här inatt, kom hit en sväng, men sen åkte han nästan lika snabbt igen, någon annan som lockade honom mer än vad jag gör..haha..;0) Kul för honom! 

Åå äntligen e min lilla Nemo hemma igen, har ju saknat min skrutt nu när "mormor" har lånat honom!! Hon ringde och bad om att få ha honom, så då e de väl klart att hon får de! Men saknar honom, de gör man juh! Ska ta o krypa ner under täcket nu, så han får komma o mysa litegrann..=)


Rätt mat å rätt träning, succé!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback