Duktig!

De tycker jag att jag har varit idag.. gick upp i skaplig tid..halv tio, men om man jämför med att ja brukar sova till tolv, så va de väldigt bra tid! Åt en rejäl frulle och begav mej till Friskis med Mia för att köra lite Medeljympa!! Som var huuuur jobbig som helst.. Hem och åt litegrann, och iväg för att handla lite mat, hem igen och ut på en långprommis med Mia och Nemo! Var nog ute en och en halv timme, men effektiv promenad var nog en timme! Hem igen och ställde mig o baka köttfärspiroger!! Som var såå goda..;0) Nu sitter jag ner och de tycker ja verkligen att ja e förtjänt av..;0)

40835-8

De blev lite lek med Nemo o prommisen!40835-6
                  40835-7

Goast eller goast va?!

Imorse ringde min moster och frågade om jag ville med till Falun imorgon på en liten shoppingtur, och det säger man väl ändå inte nej till..vet inte riktigt  vad jag ska köpa bara..känns lite onödigt att köpa en massa kläder om ja ändå inte kommer kunna ha dom snart kanske... meen ja vet inte..hittar jag nåt roligt så köper jag nog ändå..kanske kommer ha användning nån gång för dom sen..*hoppas inte* ;0) 
Efter Falun så blir det innebandy i Viken, hoppas att min älskling får spela..

                 
Puss och Kram på Er!

Älskar er Simon och Nemo..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback