Boring Day!

Idag har jag, för andra dagen irad, haft en sån dag då allt bara har vart tråkigt, och hela jag har varit orkeslös!! Jag tror att det har å göra med att jag har en läslogg och skriva tills på fredag! Som jag inte ens har börjat med..suck! Tänk att jag alltid ska ha sån dålig framförhållning! Men jag har huvudvärk me, så de kanske beror lite på de också att jag hänger läpp..hehe.. Jaja, jag kanske ska ta och fixa maten nu, Skinka med trattkantarellsås och polenta blir de ikväll! Tidigare idag åt vi Fransk potatissallad med bräckt skinka..de e faktiskt riktigt god mat jag lyckas åstadkomma..haha!! Efter maten ska jag dra me mej Simon under filten, poppa lite poppisar fixa lite glögg och se på TV..

Ska väl försöka komma i säng tidigt ikväll, så jag har lite ork o plugga imorgon...eller resten av veckan typ..=) och förhoppningsvis ska jag åka till Sandviken och hälsa på Martina, Mathias och Freja också...;0) Håller på o längtar ihjäl mig tills ja får se lilla knodden!! ;0)

Kram på er!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback