Beslutsångest!

Jag vet inte om ja ska tillbringa kvällen hemma med mej själv..eller om ja ska åka till Inkan på förferre och sen Kåren! E ju herrmiddag idag, o de flesta ska ut.. Så egentligen är jag väl tråkigast i stan om ja inte också går ut, sååå de blir nog en utgång idag me!! Usch va ja festar...suck! Men va fasen, bäst o passa på medans man är student..hehe!! Ja men va fasen, en tjejfest tll, de e ju inte fel! De va ju fantastiskt roligt igår!!

Började med att jag, Mia, Maria, Linda och Hanna spelade bowling! Linda fick revansch på mej den här gången och vann med 107 mot mina 100...attans..hehe! Sen gick på Church Street  där mötte Malin och Ida upp me oss och åt gotta!! Tills vi typ blev ivägkörda därifrån, så då tågade vi hem till Malin! Tyvärr så kunde inte Linda och Maria vara med ut, de va synd, me de kommer fler tillfällen! =0) Kvällen var ialla fall riktigt riktigt lyckad!! Idag har inte vart så lyckad, bakis har lilla Sofie vart, o de e väl bara vänja sig, för d blir nog så imorrn med..hehe!!

Kram påer! Ha en trevlig lördag!


Äntligen är Johan ute ur Idol!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback