Spännande!

Jo men visst..jag har en riktigt spännande dag framför mej, med plugg, plugg och åter plugg.. och vems är det felet..jaa bara mitt eget antar jag.. Det går så när man skjuter upp allting till sista dagen jämt..men men, jag får ju alltid till det till slut ialla fall!
När jag har pluggat klart så blir de nog Träffen och innebandy.. Godis har match, så de kan väl vara trevligt o kolla på den!
Imorrn så är det jobb som gäller för mig.. första gången på bra länge ja ska jobba nu..9-18... bra me lite extra slantar.. Sen vet ja inte hur ja gör på kvällen..men tror att de blir lungt.. en utgång i Sandviken imorrn, lockar inte så mycket.. helgen före juldan.. hmm..njae..

Nee om man ska sätta fart med loggen då.. skriva ner lite tjaffs om utvecklingssamtal o IUP o grejjer..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback