Jullista

Har du köpt en chokladkalender?
Nej, faktiskt inte..och Simon är förtvivlad och besviken..;0)
Om ja, har du öppnat några luckor för tidigt?
Eftersom ja inte har någon så har jag inte de, och hade ja haft en, så hade jag inte heller gjort de!!
Har du hunnit med att köpa julklappar?
Ja, men bara några! Har de svåraste kvar!
Till vem är det svårast att köpa till?
Simon tror jag, beror lite på, jag kan göra det lätt men dyrt..;0)
Dricker du alkoholfri glögg?
Jaa, saftglöggen som man blandar med vatten e ju den klart godaste!!
Har det hänt att du aldrig stressat inför julen?
Nee de tror ja knappast!
Hur många stjärnor ger du till årets julkalender?
Kan inte svara på d, för jag har inte sett ett avsnitt kanske.. men slår ju inte d kalendrar som va på min tid..=)
Säg en person som du velat säga "God Jul" till men aldrig vågat/orkat eller kanske glömt?
OJ, jag säger God-Jul till dom jag vill säga det till!
Vem är det som julpyntar hemma hos er?
Jag, och min mamma hjälpte till litegrann! Simon ställde ut två tomtar, och betalde de nyinköpta pyntet för i år, kuddarna i soffan och den röda underbara lampan..
Älskar du att få julklappar eller att ge bort?
Både och :)
Vill du fira julafton utomlands eller i vårt kära Sverige?
Sverige såklart, helt hemma med mamsen och släkten, men i år bryts traditionerna, då blir de en Norsk/Svensk jul i Dalslands skogarna..=)
Känner du någon julstämning nu?
Ja,  hemma i vardagsrummet i alla fall..=) Men annars så saknar ja snön sååå mycket!!




40835-18

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback