Julhunden 2006!



Bara två ynka veckor kvar till julafton nu! Inte ens de, 13 dagar bara!
Försökte fota våran lilla Julgris nyss, men de gick inte så bra, så vi får nog ta och göra ett nytt försök.
Hade tänkt att vi skulle göra lite egna julkort till de Små som vi känner..;0)


40835-21

Sötare än sötast!




Plugget idag har väl gått sådär, har letat ut lite citat till läsloggen och har koll hur jag ska lägga upp den, men sen e de ju skrivandet kvar. Fast de känns ändå rätt lugnt! Åtgärdsprogrammet har jag kikat lite på idag, och de är så gott som klart. Det som jag ska skriva ihop om Försvenskningen av Sverige och Efter Spock känns också lungt, meeen Den globala resan och uppsatsen vi ska skriva, skrämmer mej som attan!! Jaja, de löser sig nog de också. Allt har ju löst sig hittills så varför skulle d skita sig nu! Våran uppsats kommer förövrigt att bli klockren..hehe!!

Måste se till så ja blir klar me klapparna också, har ju några till som ska köpas, men jag får några idag också, som ja faktiskt hade glömt bort. Köpte ju Jultidningar tidigare i höstas..=)


De sägs att vintern är på väg!! Snön kommer i slutet på veckan! Lääängtar



Kommentarer
Postat av: Anna

Ja han var ju söt lilla Nemo..=)
Skicka ett sånt julkort till mej!

Ha det bra, kram o puss

Postat av: Anna

Ja han var ju söt lilla Nemo..=)
Skicka ett sånt julkort till mej!

Ha det bra, kram o puss

2006-12-11 @ 20:11:08
URL: http://annalollo.blogg.se
Postat av: Sophy

Ja visst e han väl söt! Jaa, de kanske man skulle kunna göra..=)

2006-12-14 @ 18:54:38
URL: http://sophy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback