Ge mej Kraft!

En tallrik full med kraft är något jag skulle behöva nu! Har inte nån ork eller vilja för något..och allt blir bara värre av att jag vet att jag har så mycket framför mig som jag måste göra! Jag tror att jag tänker och förstorar alla uppgifter alldeles för mycket, men så är jag... Jag antar att det nara är att ta tag i det, men kraften till de då?!
Imorrn e de redovisning, då är en sak borta..men sen är de fortfarande massor kvar, och Uppsatsen vi ska skriva känns inte heller allt för kul..speciellt som ja kommer vara borta mellan 22 dec-7 jan typ...mén de ser ja verkligen framemot.. ska bli skönt att komma ut i skogen till Hasse och Ellen och bara vara! Inga måsten och inga krav! Kan verkligen vara något sånt jag behöver!! Där får man verkligen ta de lungt och bara ha de mys!! =)

Igår så julpyntades de här hemma, och jag blev riktigt nöjd! Bara snön som fattas sen e julstämningen på topp..=) Har gjort om hela vardagsrummet med nya gardinger, plädar kuddar m.m. Myyyys! =)

Nu e de dax för "Prison Break"



Ge mej någon, ge mej!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback