8 veckor!

Helt galet att det har gått 8 veckor sedan vi var på BB och vår lilla prins föddes! Tiden går alldeles för fort och jag blir alldeles mörkrädd!! Milo växer och växer! Sist hade han gått upp 900g på två veckor!! O vägde 5500 ungefär!! 

Vid sex veckor flinade han ordentligt för första gången! Han är fortfarande lite snål med leenden, men när han väl ler så dör jag nästan för att han är så söt!! 

Han sover hela nätterna fortfarande! Inatt sov han mellan 00.00-07.30 och igår 22.00 till 06.30! Han är verkligen duktig!

Han börjar växa ur 56, så vi har introducerat 62! 50 plockade jag bort ur lådan idag!! 

Amningen går fortfarande inte så bra så jag ammar typ 2 ggr per dag, ibland 3! Han blir mycket mer nöjd på ersättning så vi kör med det istället! 

Han äter massor på kvällarna och jag gossar att det är en uppladdning för natten så han kan sova! ;) 

Han är duktig och ibland somnar han helt själv i vaggan, framförallt vid läggning uppe! Han kan om han vill, även om det inte händer allt för ofta! 😉 










Kommentarer
Postat av: Anonym

Två riktigt sötnosar det här!! Kram, kram

2014-05-04 @ 15:00:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback