5 veckor

Fredag idag och det betyder att Milo blir fem veckor! Hemskt vad fort tiden går!! Jag njuter av varje dag med den här lilla skrutten och är glad över att jag kan vara hemma läänge den här gången! Troligtvis är det ju sista gången som föräldraledig 😢

Noah är hemma med oss igen eftersom det är mycket sjukdomar på dagis, RS bland annat! Igår var vi till Högbo o lekte i lekparken åt picknick och klappade djuren, myys!! Milo han sov sig igenom picknicken..11.30-15.00 😃

Känns som jag har fått till lite rutin vad gäller mat de sista dagarna.. 
Vid läggning, allt mellan 22.30-01.00, får Milo ersättning, 04.30-7.00 amning, 9-10 amning... Ca 11-12-tiden ersättning, ungefär 15-tiden amning, 16-17 ersättning...21 amning till o från och sen är vi vid nattmålet...man märker rätt tydligt att han inte alls står sig länge på amningen...men jag vill gärna amma litegrann så vi kämpar på! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback