Sjuka

Fortfarande sjukstuga här hemma!
Noah var till doktorn idag och han hade halsfluss. Så nu har han fått sin första pencillin kur! Stackarn för den är sååå äcklig!
Jag hade högre feber i morse än någon annan dag i veckan, så fortsätter det såhär så har jag väl över 39 grader imorgon! Och imorgon ska min bror ha födelsedagskalas! Sen är det ju bandyfinal på söndag! Jag hoppas jag är tillräckligt pigg för den ialla fall!
Nästa helg åker jag och mamma till Stockholm!! Vi ska bo på hotell, äta gott, shoppa lite och bäst av allt, kolla på Brolles krogshow! Det var mammas kombinerade 50-års present och julklapp från oss!! Hon fick ju ingen riktigt present och med tanke på att vi fick en Turkietresa av henne plus att hon alltid alltid ställer upp för oss så förtjänar hon verkligen en härlig tripp till Stockholm!! Såå kul ska vi ha ialla fall!


Kommentarer
Postat av: cissi

Ni kommer inte bli besvikna på showen! :-)

Krya på er.

Kram

2012-03-27 @ 07:06:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback