Lite sent, men nya måtten

I tisdags tog jag nya mått men jag har inte haft tid att uppdatera er med dem! Långa dagar (17.00 varje dag på jobbet) och sedan träning på det två dagar gör att det inte finns så mycket tid över till annat!
Det har varit en vecka med väldigt mycket jobb...möten 3 dagar och massa planering som måste göras för att elever ska åka bort...känns lite så och så att massa av tiden ska läggas på detta och inte på de som är kvar i klassrummet..men så är det.
Jaja, jag kan skriva massor egentligen, men nu är det ju så att ni ska få nya måtten. Sen blir det frukost och efter det ska jag köra ett Pump-pass!! Får se hur det går för jag har sjuk träningsvärk!

Har inte hänt sådär jättemycket de senaste två veckorna, men då har jag ju varit sjuk också så.


Vikt : -2,7 kg

Midja (buk): -5 cm
Midja: sedan den 29/1 -5,5 cm
Under bysten: sedan den 17/1 -4 cm
Lår: -2,5cm
Arm: -3 cm
Rumpa: sedan 29/1 -2cm

Det går segt på vikten, men det händer ju något och jag måste försöka intala mig att det är centimetrarna som är viktiga och inte kilona...kilona syns inte, men det gör ju centimetrarna!

Näe men då kör vi lite frukost och sedan Pump!

Trevlig helg!

Föressten, vem håller ni på ikväll då?!? Mellofinalen?!?!
Jag vill ju att David Lindgren ska vinna! Tycker hans låt är absolut den bästa..men tyvärr är han helt okänd och kommer inte stå sig mot startfältet...hade Saade sjungit den hade han vunnit tror jag! Men tyvärr tror jag alltså inte att han har någon möjlighet att vinna och i så fall är det Danny jag hoppas på!!
Alla pratar om Loreen och visst, hennes refräng är helt OK, men sen då?!?! Verserna är helt värdelösa och scenshowen...eller hmm scenshow och scenshow, det är problemet, hon har ju ingen scenshow... näe dåligt, dåligt och inte värdigt i en eurofinal!!
Molly Sandens låt är också ok, men kommer heller inte stå sig i eurofinal!!
Japp, där har ni mina åsikter!

Trevlig helg!


Kommentarer
Postat av: Mia

Nu SKA jag komma igång med mätningen! har vare så mycket med dödsfall, begravning och sjukdomar så det har inte känts så motiverande. Men nu är det dags! Lägger du ut hela summan vare gång? Eller är det för just den veckan?

Postat av: Elin

Tack för kommentaren!!

Man kan ha den åt båda hållen.

Beställde den efter massa googlande igår. :)

Men den är från 9 kilo så lär nog få vänta en månad till ungefär innan vi inviger den.



Härliga minussiffror på måtten!!

Man ju får ju tänka att man får muskler när man tränar så att mäta är ju jättebra!



2012-03-12 @ 10:40:30
URL: http://thyran.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback