...

Så jävla less på detta nu!
Varit sjuk till och från i ett halvår.
Huvudvärk, yrsel, illamående, feber, hosta, halsont..
Ska det faan aldrig ta slut!?
Jag orkar inte med detta längre...jag har massor att göra på jobbet!! Och för varje dag jag är hemma växer berget och stressen inom mig! Det blir en ond jävla cirkel!
Fula ord, men just nu mår jag piss och kanske mår jag bättre i en minut om jag kastar ur mig lite fula ord!
Har legat på soffan i 3 dagar och gissningsvis är det därför jag mår som jag gör...stressat ihjäl mig på jobbet med de senaste veckorna, massa möten och massa saker att förbereda för de som ska vara lediga... ligger efter med allt och snart ska det dessutom förberedas omdömen och utvecklingssamtal!!
Jag fullkomligt ÄLSKAR tiden i mitt klassrum tillsammans med barnen...men resten då?!?!
Jag vill, till skillnad från en del, göra mitt arbete till 100%...röd tråd osv...
Men jag börjar förstå nu varför alla säger att det är omöjligt!
Men va faan, jag är där för barnens skull ju! Jag vill inte göra något halvdant!
Ibland känner jag mig som en jävla sekreterare...kontorist... (inget fel på dem men det är inte det jag har utbildat mig till och har jävla studielån för).

Nu ska jag sova, när jag vaknar ska jag stoppa i mig ipren och alvedon och bege mig till jobbet...



Kommentarer
Postat av: Mia

Ajaj.. hoppas du blir bättre fort nu då! Vi saknar er med, Amra pratade om Noah i veckan. Vi sjöng Gubben Noak och för Amra blev det Noah =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback