SOMMARLOV!!

ÄNTLIGEN!!!
Mitt allra första lediga sommarlov börjar NU!!
Såå himlans otroligt skönt det ska bli!! Förstå att ha fullt betalt (till och med lite till) och få gå hemma en hel sommar!! Det är LYX min vänner, men så jäkla värd det jag är!! Efter detta året!! Jag har aldrig någonsin jobbat så mycket som jag har gjort det här året så jag känner att jag verkligen verkligen är värd detta sommarlov!! Jippiey!!!

Inte nog med det!! Idag föddes en liten prins också!! Äntligen kom han den lilla efterlängtade Leo!! En riktigt liten sötnos som är sin storasyster upp i dagen!! Ser framemot att hälsa dig välkommen till världen men jag väntar några dagar så jag är 100 procent säker på att inte smitta dig!!

Välkommen till världen söta lilla Leo! Och Grattis familjen Persson/Grönberg!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback