Nöjd och stolt tjej!

Efter en vecka tänker jag göra det officiellt på bloggen också! Jag har tagit tag i mitt liv och köpt gymkort på Hälsocenter!! Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men det är så jäkla roligt! Hittills har vi kört core, spinning och box! Så har vi testat gymmet lite! Imorgon blir det bodyattack! Favoriten hittills är helt klart boxen!!

Jag har inte gett nåt nyårslöften, inga vadslagningar... Jag har bara bestämt mig för att nu får de vara nog!!! Nu ska det tränas och jag hoppas att jag tappar några kilon och blir lite fit ;)

Trodde aldrig jag skulle säga detta, men det är roligt att träna! Mitt träningssällskap består av min kusin Linda och mina två mostrar!!! Hejja Hejja oss!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Fantastiskt bra! Du behöver det, och vi hejar på dej!!!!

2012-01-21 @ 16:07:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback