Gott Nytt År!

Vill önska alla mina bloggläsare ( de trogna som fortfarande finns kvar) ett riktigt Gott Nytt År!! Jag hoppas att ni kommer få ett bra 2012!
Själv ser jag framemot det nya året! Vi har haft ett mycket skönt 2011! Vi har haft ett lugnare tempo vad gäller resor och uppbokade helger motför 2010 och det har varit skönt! Däremot har sista halvåret bestått till stor del av jobb!! Jag har fått en tillsvidaretjänst som lärare och det känns verkligen kanon! Mycket arbete men all positiv feedback från kollegor och föräldrar gör mig lycklig! Jag vet att jag gör ett bra arbete och för mig är det otroligt viktigt!!
Min familj är den bästa och vi har även världens bästa vänner! Vi har ingenting att klaga på så blir 2012 som 2011 är jag nöjd! Det bästa är att vår umgängeskrets kommer ökas på med flera små under 2012!!! Babyboomår!!! Spännande och roligt!!

Puss & Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

HÄrligt!

2012-01-05 @ 23:11:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback