Julgransplundring

I lördags åkte äntligen granen ut!! Då var det minsann dags för den traditionsenliga julgransplundringen tillsammans med mamsen, mats, lotta, niclas och grannarna Madde och Jonas med sönerna Isak och Jakob och senare på kvällen kom även Bror och Perra hit och umgicks med oss också!! Simon lagade ärtsoppa som vi åt tillsammans med varm punch!! Jag stod för efterrätten som den här gången bestod av en Hallonpannacottapaj!! Så jädrans god! Gör den vettja!! Till mig hade jag gjort en LCHF inspirerad efterrätt i form av chokladmousse, mycket god den också! Självklart hade vi även en fiskdamm! Som innehöll både det ena och de andra!! Kvällen blev en ganska blöt sådan och vi dansade långt in på natten..tror klockan var halv 4 när dom började knalla hemåt!! Det var en riktigt lyckad kväll!!

Tänkte bjuda på en bild på sötnosarna som fiskat fiskdamm! =)




Bilderna från kvällen håller vi för oss själva =) Men såhär såg det ut morgonen efter!!





Tack för en mycket trevlig kväll/natt!


Kommentarer
Postat av: Bror

Tror du glömde nämna mig o perrA. Men vi räknades tydligen inte:(

2011-01-17 @ 23:30:13
Postat av: Sophy

Självklart räknades ni!! =) Nu står ni också med!! =) Men ni var ju inte med hela kvällen!!

2011-01-18 @ 07:09:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback