Huset - Renoveringen

Sakta men säkert går det framåt! Jag har en fantastisk sambo, som är jätteduktig! Han har satt igång arbetet med trappen, och nu är det inte jättemycket kvar innan den är klar! Mamma har varit här och tapetserat idag så det är klart, filtmattan som ska ligga i trappen är mätt och uppskuren och ska bara limmas dit, sen ska spjälorna upp! =) Kommer bli sååå schnyggt! Och tapeten är jag förälskad i!! Min fina klocka har Simon satt upp på väggen, likaså maskroslampan ovanför soffan! Tv:n har kommit upp på väggen och vi har satt in dörren in till lekrummet!!! Vardagsrummet är så gott som klart!!! Det ska upp lite foton på väggarna och mitt väggord som jag väntar på från Living and room!! Plus att vi inte har fått tag i något soffbord ännu!! Kom fram till att det inte blir nåt bord från Mio! Det är bara 39 högt och blir i så fall lägre än soffan och det tror jag kommer se dumt ut!! Ska se till så ni får se en bild när det är lite mer iordninggjort här! =)

Matrummet har fått nya gardiner och en ny möblering! Färgen där inne blev plommonlila! =) Nu saknas bara två fåtöljer men vi får se när ekonomin tillåter att vi köper sådana!! Skönt att det börjar bli liite ordning på några rum ialla fall!! Nästa projekt är ju lekrummet!! Noah älskar att vara där inne och leka, så vi får väl se till så att han kan få lite utrymme där inne!

Måste nog visa en bild ändå på fina tapeten i trappen!! I´m in lööv! =) Men som sagt, det ska upp vit spalje också, då tror jag det blir ändå snyggare!! Ni får ha överseende med att det inte är helt klart!



Såhär ser trappen ut nu! Rislampan ska inte stå där, så den får ni se förbi! Det blir en mörkgrå matta i trappen sen och vita spjälor!



Lackhyllan som står där, ska inte vara där =)



Här är dom fiiina plädarna! Dom bara väntar på att få ligga i en fin fåtölj, frågan är hur länge dom får vänta!! =(


♥ ♥ ♥


Kommentarer
Postat av: Hanna

Åh, så snyggt!!! Vi är snart klara med målningen i trappen å sen fattas bara mattan så är den klar! Sen ska v-rummet påbörjas! Längtar!!!

Postat av: Grannen :)

Det blir ju skit snyggt!!! :) måste få komma och kolla in real life någon dag!? Hoppas allt är bra med er!! Massa kramar madde

2011-02-01 @ 23:19:26
Postat av: Sophy

Ni är alltid välkomna hit, det vet ni! =)

2011-02-02 @ 10:56:58
URL: http://sophy.blogg.se/
Postat av: Bror

Måste även säga att de va bror som satt i dörren o satt upp tv.....

2011-02-03 @ 17:26:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback