Vinterns outfit!

Såhär kommer Noah se ut i vinter tack vara snälla mormor och "farmor" Ellen!!
Vi tackar så mycket, och är glada över att vår son har turen att få vara en sådan här snygging i vinter!! Både funktionsduglig och snygg, kan ju inte bli bättre =)





Ett par rejäla vinterskor saknas fortfarande, men annars så finns det andra! Täckbyxa och täckjacka får han använda fjolårets så länge det går..tror inte det är några problem med byxorna ialla fall, men vi kör på så länge de fungerar! Rejäla vantar saknas också! Vantarna vi köpte förra året var inte bra, så jag vet inte vad man ska köpa för några..ska ut och spana!! En mössa fick han ialla fall i samma märke som overallen (8848 Altitude) och ett par vantar i samma märke skulle ju inte sitta fel, dom provade vi inte förra året så dom är helt klart värd att testas!!

Vinterjacka, för finare tillfällen, är inhandlad! Det blidde en brun parkas från KappAhl! Ska försöka ta en bild på grabben imorgon så ni får se! =) Kom ju på också att ett par finare vinter/höstskor saknas också! Fodrade men att ha till fint! Hittade ett par fina på Din sko, men då fanns dom bara från strl 26! Men vi ska nog hitta några fina!!

Återigen, mamma och Ellen, TACK!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi hade ett par såna vantar förra vintern som "hörde till" overallen, 8848, och dom var iallafall riktigt bra på Junia.

2010-09-12 @ 00:06:10
Postat av: Malin

Snyggt Noah!!! Nu är det redo för vinterns bus!! =)

2010-09-12 @ 08:07:19
Postat av: Therese

Overlldjungeln är ju gigantisk.. vart ni nöjda med 8848 förra året? Vi va och kikade förra veckan, men ja kan inte bestämma mig..

Läste i Vi föräldrar att den absolut bästa (bäst i test) var Didrikssons..

Altitude skulle inte hålla sig så torr, men min fråga är nu, var ni nöjda förra året?



Kram T

Postat av: Bonusfarmor Ellen.

Va tuff han blev, våran Noah!

2010-09-12 @ 11:33:36
Postat av: Sophy

Fia: Då tänker jag köpa såna vantar i år! =)



Malin & Ellen: Superdupersnygg blev han! =)



Therese: Jag har skrivit ett svar i din blogg, och som jag skrev där rekommenderar jag starkt 8848! =)

2010-09-12 @ 11:54:15
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback