fredag

I onsdags på jobbet började jag få kramper i magen och var fruktansvärt uppsvälld och bubblig! När jag kom hem var det bara att springa in på toaletten...det där höll sedan i sig, så på torsdagen var det bara att stanna hemma från jobb! Illamående, magkramper och trötthet har varit i fokus under gårdagen! Tack och lov inga kräkningar utan bara nåt toabesök! Idag är jag betydligt bättre, men fortfarande tung i huvudet och seg i kroppen, det blev därför ännu en dag hemma! Hellre de än att bli riktigt sjuk! Det trista är att jag missar vår höstutflykt på jobbet, kanonväder är det ju också! Meen man kan ju inte få allt!!

Jag och Simon satt och planera litegrann för huset här om dagen..vad som behöver målas, vart vi ska tapetsera, färger, gardiner osv...färgplanerna var han kanske inte så delaktig i haha! Det är ju verkligen inte lång tid kvar nu! Vi kommer flytta våra saker till huset den 1-3 oktober..sen flyttar vi in den 8:e oktober..den helgen som jag och Madde är i Göteborg...sen är det bara att se till och få orning så fort som möjligt!! Det är några besökar inplanerade framöver och då vill man ju ha fått lite ordning ialla fall...men det får ta den tid det tar..vi jobbar ju båda två också, så att det får som sagt ta den tid det tar!!

Igår började(!!) jag packa lite smått..jag tog upp alla Noahs urväxta kläder, som har legat i påsar och liknande och sorterade efter storlekar...nu ligger dom i 2 kartonger, och 1 pappåse (pappåsen ska kastas) vet inte varför man hade sparat allting! Men nu åker det väck, sådant som jag vet att vi inte kommer använda till nästa barn...urblekta kläder eller kläder med fläckar på...förstår inte varför man sparar allt!! Men det finns mycket mycket saker som ska packas ner fortfarande, får se om jag orkar göra ett ryck senare!

Vi har inte kommit fram till vilken säng vi ska ha till Noah! Vi vet vad vi VILL ha, men den kostar ju så mycket och vi vet inte riktigt om det är värt att lägga 5000kr på en säng till Noah...den har helt klart den bästa funktionen och är dessutom den snyggaste sängen, men jaajag vet inte jag! Det finns ju mycket saker vi behöver som vi skulle kunna köpa för pengarna istället, men då vet jag inte alls vad vi ska ha för säng...som sagt, det finns inte så många bra! Får väl ta en tur till IKEA igen då kanske och kika på vad dom har där!

Nä, hoppas ni får en trevlig helg!
Kram


Kommentarer
Postat av: Fia

Krya på dig!! Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback