fredag sist, fredag imorgon

Nästan gått en vecka sedan jag skrev sist...det finns ingen tid över till att skriva här...två dagar har jag somnat när jag nattat Noah..jag har packat och slängt grejjer och idag åkte vi in till Valbo för en titt på MediaMarkt och IKEA...nu säng åt Noah ska ju handlas och har nu fått nys på en dagbädd!! Den är billigare än sängen på MIO, ser rejäl ut och är inte bara gjord av spänskiver som alla andra IKEA sängen och så är det både lådor med förvaring och en extra säng på den!! Den går alltså att bädda ut till en dubbelsäng..just nu lutar det nog åt att det blir en sådan!

Sen åkte jag, mamma och Noah till Rusta! Där inhandlades gardiner till vardagsrummet, jag kommer med störta sannolikhet ha dom där ialla fall..är 30 dagars öppet köp så OM jag skulle ändra mig har jag möjlighet till det, men det tror jag inte att jag gör =)

Dessa blir det i vardagsrummet!



Har sedan hittat en sjukt snygg tapet som går i samma färger som det eventuellt kommer tapetseras med På trappväggen och på trappväggen I trappen! =)

Köpte även ett överkast, som jag får i present av mamma när jag fyller! =) Överkastet går i plommonlila!! Till det ska det hittas en snygg fondvägg också..kanske något som går åt svart/grått hållet!!



Jag tror att det kommer bli riktigt snyggt ialla fall! =)

Det kommer en liten önskelista här i dagarna också på vad vi önskar oss i present! ¨Håll ögonen öppna ni som vill =)

Nu ska jag se på One Tree Hill!!


Kommentarer
Postat av: Fia

Är det Hemnes dagbädd du pratar om? =) Den tycker jag verkar kanon, är själv sugen på den åt Arvid men han har ju så litet rum så det känns taskigt att ta hans lekyta till en stor säng när han är 1 meter lång =P

Härliga lila färger, det blir nog kanonsnyggt till en svart/grå tapet =) Lycka till med tapetvalen! Kram

Postat av: Fia

Jaha =) ja den måste ju vara kanon att ha som sagt, förvaring, stor säng + extra bädd för kompisar =) Och det lär ju vara det ultimata när Noah har ett lekrum nere då spelar det ju absolut ingen roll hur stor sängen är i sovrummet. Jag lär ta och mäta och klura ja med så får vi väl se hur det blir =) Får bygga ut helt enkelt ;)

2010-09-24 @ 08:32:19
URL: http://fiaf86.blogg.se/
Postat av: Bonusfarmor Ellen.

ar ni bestämd er för vad ni vill köpa för pengarna från oss?

2010-09-25 @ 16:09:26
Postat av: Sophy

Ellen: Dom kommer läggas på en ny soffa!!! Vi ska bara till huset och mäta och kika litegrann först, så vi vet vilken soffan vi kan köpa!! Tusen tusen tack igen för ert fantastiska bidrag!!! Vi är jätte jätte tacksamma!!! <3

2010-09-25 @ 18:30:41
URL: http://sophy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback